TABLETĂ| Firea doarme cu lavaliera

Un banc prost, altfel nu pot să spun!

A noastră autentică Gabriela Firea a fost, ce să vezi, surprinsă de către colegul de breaslă, – Ups, ex. colegul, mă scuzați – Mihai Gâdea, la Primărie, în ce timp ce nu-și mai vedea nasul de atâta treabă pentru bunăstarea bucureștenilor.

Vai, cât suspans și câtă mirare, nu vezi des așa ceva, credeți-mă.  Că doar oamenii în ziua de astăzi nu mai sunt așa ușor de luat prin surprindere, sunt mereu pregătiți. Suntem soi rău, ce să faci. Numai Gabița noastră nu. Nu se aștepta, draga de ea, deloc ca bunul său prieten, Gâdea ,să intre la ea in birou.

Așa de mare i-a fost mirarea că lavaliera a sarit efectiv singură la reverul hainei ei, nu cumva să nu i se surprindă reacția. Vezi tu cum e treaba asta, și lavalierei îi e frică să rateze așa momente importante pentru națiune.

Ei, hai gata cu gluma, să vorbim lucruri serioase. Ca de exemplu, ce interesant că poți intra oricând vrei tu în biroul primăriței, chiar în toiul unei sedințe, cu o echipa de filmat după tine.

Așa o transparență și o deschidere rar vezi, serios! Am rămas și EU surprinsă când am văzut bunătatea și binevoința celor de la Primărie, de i-au primit când au venit neanunțați. Te face să capeți încredere în aceste instituții publice, adică oricând ai o problemă, știi că te vor primi cu brațele larg deschise, și cu o lavalieră deja montată pentru a fi cât mai eficienți, doar nu se pierde timpul.

Și ce țanțoș intrase Gâdea în Primăria Capitalei, cu cât entuziasm. Ei, de oameni din aștia avem nevoie, oameni veseli, care să ne demonstreze că se poate orice. Numai să te uiți la ei și deja te simți ca după ascultarea unui discurs motivațional. Deci nu vă mai pierdeți timpul citind cărți pentru dezvoltare personală și asemenea, aveți exemplu chiar la televizor.

Să revin la problema mea initială, doamnă Primăriță, vă rog eu, data viitoare când mai planificați surprize de genul, lăsați lavaliera într-un sertar… sau măcar aveți grijă să fie închisă. Doar ați fost jurnalistă, ar trebui să știți măcar dumneanoastră cum stă treaba, dacă pe colegul nu-l taie capul.

În rest, eu nu am ce să vă mai reproșez. Ați mimat foarte bine surprinderea, nu s-a văzut că stabiliseți înainte ce și cum. Cred că ar trebui să luați în considerare o carieră în actorie. Serios, sunteți făcută pentru a juca.

Aaa, și îmi pare rău că ne considerați atât de proști sau orbi încât să nu vedem circul asta.

Urât!

 

 

 

Posted by Eliza-Roxana Nuțu

